Levering

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat je het pakket kunt volgen totdat je het ontvangt.

Wij leveren je pakket doorgaans binnen 2-3 werkdagen, en als je op werkdagen voor 13:00 uur je bestelling plaatst, streven wij ernaar de goederen dezelfde dag nog te verzenden.

Bij NÜ bezorgen we je bestelling gratis als je kiest voor bezorging bij een GLS Parcelshop. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of bij een PostNL pakketwinkel. De kosten hiervoor bedragen 3,99€ tot 5,99€. Wij leveren in Nederland en België.

We raden je aan de artikelen goed te controleren wanneer het pakket aankomt. Neem direct contact op met onze klantenservice wanneer een van de items al bij aankomst beschadigd blijkt.

Retourneren

Je hebt 30 dagen retourrecht (ingaande op de dag van ontvangst) om ongebruikte artikelen te retourneren. 

Retourzendingen kosten 4.99€ en worden van je terugbetaling afgetrokken.

  1. Vul het retourformulier in dat is meegeleverd met je bestelling.
  2. Verpak de ongebruikte artikelen met aangehechte labels in de originele verpakking. Je kunt voor de retourzending dezelfde verzendverpakking gebruiken waarin je je artikelen hebt ontvangen.
  3. Ga naar ons online retourformulier, deze vind je hier. Vul het formulier in, selecteer het pakketpunt waar je pakket afgeleverd zal worden en klik op volgende. Je zult het retourlabel via e-mail ontvangen en kunt deze ook downloaden op de pagina nadat je je verzoek hebt ingediend.
  4. Print het label en plak deze op je retourzending.
  5. Geef je retourzending af bij het PostNL-servicepunt.

Zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en deze een kwaliteitscontrole hebben ondergaan, zullen we je hierop crediteren. Wij zorgen ervoor dat je retour binnen 14 werkdagen na ontvangst door ons is verwerkt. We crediteren uitsluitend via de bij de bestelling gebruikte betaalgegevens. Dit om misbruik van gestolen betaalkaarten en creditcards te voorkomen.