Je kunt ervoor
kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL of GLS pakketwinkel of op
je huisadres. Bezorging bij een GLS pakketwinkel is gratis. Andere bezorgkosten
variëren van €3,99-5,99. Wij leveren in Nederland en België.
Meestal ontvangt u uw pakket binnen 2 tot 3 werkdagen. Als u uw bestelling plaatst voor 12 uur op werkdagen, streven wij ernaar om uw bestelling nog dezelfde dag te versturen.
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een verzendbevestiging en een track & trace nummer.
Indien u uw bestelling wenst te wijzigen, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice. Wij proberen dan aan uw wensen tegemoet te komen. Als dit niet mogelijk is, moeten we u in plaats daarvan vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen en het artikel dat u wilde veranderen, te retourneren.
Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice, zodat we de verzending van uw bestelling kunnen stoppen. Als dit niet mogelijk is, moet u in plaats daarvan een retourzending aanmaken.
Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een track & trace nummer. U kunt de status van uw bestelling controleren met dit nummer.
Je hebt 30 dagen retourrecht (ingaande op de dag van ontvangst) om ongebruikte artikelen te retourneren.
Retourzendingen kosten 4.99€ en worden van je terugbetaling afgetrokken.
1. Vul het retourformulier in dat is meegeleverd met je bestelling.
2. Verpak de ongebruikte artikelen met aangehechte labels in de originele verpakking. Je kunt voor de retourzending dezelfde verzendverpakking gebruiken waarin je jeartikelen hebt ontvangen.
3. Ga naar ons online retourformulier, deze vind je hier. Vul het formulier in, selecteer het pakketpunt waar je pakket afgeleverd zal worden en klik op volgende. Je zult het retourlabel via e-mail ontvangen en kunt deze ook downloaden op de pagina nadat je je verzoek hebt ingediend.
Als je het bijgevoegde retourlabel kwijt bent, kun je hier een nieuw label afdrukken.
Als u een artikel wilt ruilen voor een andere maat, moeten we u vragen om de gewenste maat te bestellen en het andere artikel naar ons te retourneren als een normale retourzending.
Wanneer wij uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, zal deze zo snel mogelijk worden verwerkt. Wij crediteren uw creditcard binnen 30 werkdagen, en we crediteren alleen de kaart die werd gebruikt bij aankoop om het gebruik van gestolen creditcards tegen te gaan.
Als u eventuele fouten ontdekt of klachten hebt over een artikel, vragen wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice en uw klacht te beschrijven. Stuur uw klachten naar office@nu-denmark.com of bel +45 87 12 23 00, en wij zullen u verdere instructies te geven met betrekking tot uw klacht.
Neem onmiddellijk contact met de klantenservice als een van de artikelen beschadigd was bij aankomst.
U kunt betalen met IDEAL, VISA, Mastercard, Maestro, Klarna en Paypal. Door een credit card te gebruiken vragen we geen vergoeding en we debiteren uw kaart pas wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten.
Factuur/account bij Klarna
U kunt per factuur betalen via het betaalbedrijf Klarna AB. U kunt kiezen uit twee factuuropties:
Klarna factuur: Uw kaart wordt 14 dagen nadat uw bestelling is verzonden, gedebiteerd. Hier kunt u meer lezen over de voorwaarden voor een Klarna factuur. Klarna-account: Met een Klarna-account betaalt u het bedrag op een ander tijdstip.
Lees meer over Klarna en hun algemene voorwaarden hier.
We hebben een maattabel opgesteld om u te helpen bij het vinden van de juiste maat. U kunt onze maattabel hier vinden. Mocht u nog twijfelen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.
Als u een cadeaubon wilt bestellen, kiest u gewoon het bedrag voor de cadeaubon en voegt u de bon aan uw winkelmandje toe net als een gewoon product. Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, ontvangt u de cadeaubon per e-mail. De cadeaubon zal worden verstuurd naar het e-mailadres dat u gebruikte bij het afrekenen.
De cadeaubon geldt tot twee jaar na uitgiftedatum.
De e-mail met de cadeaubon dient ook ter bevestiging van het saldo op de bon. Bewaar deze e-mail om uw saldo bij te houden.
Bij de bestelling van een cadeaubon heeft u een e-mail ontvangen waarmee u uw saldo kunt bijhouden. Mocht u deze e-mail kwijt zijn, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen uw saldo voor u controleren.
NÜ A/S
Neptunvej 18
8960 Randers SOE
Denemarken
Telefoon: +45 87 12 23 00
E-mail: info@nu-denmark.nl
Maandag tot donderdag om 08:00-16:00
Vrijdag om 08:00-14:00
In het weekend en op feestdagen gesloten.
Meld je aan bij NÜ Feelings en krijg als eerste bericht over nieuws, evenementen en stylingtips.
*Door je aan te melden voor onze nieuwsbrief accepteer je ons privacybeleid en geef je ons toestemming om je marketing binnen ons productassortiment per e-mail toe te sturen. Je kunt op elk moment je voorkeuren wijzigen of je toestemming intrekken.